0

Tänker på dekandens, på att inte vilja gå och lägga sig. På timing, på att vilja något. Känner frustaration, vill inte tänka på saker men gör det ändå. Solen är på väg upp, tänker på någon och blir lite glad. Lite mindre glad, lite så där: aah. Suck, pust och stånk. Hostan är kvar, tänker på en låt från kvällen. Stumpbyxorna sitter fortfarande uppe, känner mig sämst. Varför. Varför. Varför. Varför. Kan skriva det tusen gånger. Skriver ändå i gåtor, ingen som kan tolka detta mer än jag säkert. Kanske några till (puss) som vet min lilla aggression. Jag är inte arg, jag är offensensiv (så skrev du party!). Borde sova, ska sova. Vill dock inte sova här. Är hemma, det är fan sämst. Fan fan fan. Sämst. Blä.




....

Kommentarer
Postat av: elin

får man komma över en sväng när man kommer hem?

2010-04-18 @ 13:07:07
Postat av: molly

När kommer du hem? men ah, det går nog finfint det!

2010-04-18 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0