awesomnessen part II

Jag känner mig så jävla pigg just nu. Så motiverad. Så nöjd och stolt.
Det är fan inte ofta jag är ute och springer (nästintill aldrig, max en gång per år typ) och trots min träningsvärk sen gårdagens springtur så var jag ute idag igen och sprang vid lunchen! Det är inga mils långa rundor, jag springer varvat med att gå, och jag flåsar som jag vet inte vad. Men man måste ju börja någonstans. Nu kan jag inte böja mina stackars ben (de går typ av då) så nu ska jag njuta av min dag som kommer fortsätta i awesomenessets tecken!


Så här glad är jag just nu. Gammal bild, men orka ta en ny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesomenessen frodas, hör jag. Fan så peppat! :D

2010-04-28 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0