blue motorbike

Trots att jag sovit ett par starka tre-fyra timmar inatt så är det inte så jobbigt att gå upp ur sängen när jag blev väckt av solstrålar. Fantastiskt härligt faktiskt. Helgen har varit hektisk och bra, men massa fina spelningar med band jag knappt visste fanns. Typ som Moto Boy, Kite och Per Egland. Spotify på det, tycker jag!
Denna veckan blir nog också himla trevlig, med Ladies Night-sittning på torsdagkväll (jag hörde nåt om knäckebrödsdans), valborg och förhoppningsvis grill/chill/parkhäng samt kalas för Mattin och Karateklubben på lördag. Phew, det är tråkigt att vara student va?

Titta så himla fint kort Fredrik tog i lördags när folk grillade på Elin och Helenes tak! Sommarkänslor, åh.

Foto: http://www.smedenborn.se/ (får länka sådär, mina länkar syns ju aldrig haha)

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

du vet att man kan byta färg på länkarna va? :) förresten så är det ju himla fint att vakna av solstrålar!

2010-04-26 @ 13:33:16
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: malin till lovisa

Jo, dock hittar jag inte själva länkdelen i webbmallen, så jag låter det va helt enkelt. tar det nån gång då jag har extra tålamod, haha :)

2010-04-26 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0