en dum egenskap hos mig själv

Innan man ska gå ut och partaja så bör man äta en rätt rejäl måltid, för att stå emot diverse alkoholintag på bästa sätt. Men enda sen jag var, ska vi säga 14 år, så har jag inte haft den förmågan att kunna göra det speciellt bra. Det är något inom mig så vägrar ta emot maten jag stoppar i mig. När jag försöker stoppa i mig mat, skulle man kunna säga att det känns som om jag trycker i mig daggmaskar, inälvor eller andra slafsiga saker. Det sitter i hjärnan och är sjukt obehaligt. Oftast tar det lång tid innan jag fått i mig halva tallriken och ger upp. Jag vill äta, men hjärnan säger stopp! En sak kan vara att jag äter trots att jag tänker på maskar, vilket resulterar i att jag mår illa och vill spy. En annan sak är att jag slänger i mig maten och sväljer den hel (nästan) men detta ger ungefär samma känsla. Jag provar att laga mat jag älskar, eftersom det kan vara enklare då, men icke! Ständigt detta problem. Hoppas jag inte blir för as-kalas ikväll.

Kommentarer
Postat av: P

håller du fortfarande på så! du är ju för rolig :)

2010-04-23 @ 16:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0