Indeed-i-oo!

Saker som hänt värt att nämna. Utan speciell ordning, bara så där liksom på rad. Typ.

1. Förfest/födelsedagskalas nr1 på Luntgatan.
2. GDK-laget whippade socionomernas ASS. Fick chokladkaniner som pris (smälte sedan i min väska..)
3. Marcus har skaffat mustasch.
4. Jag åt en munk med grädde på utan att få slicka mig runt munnen snabbast och vann tävlingen. 
5. Födelsedagskalas nr2 var i Mexico. Emelie, Julia, Graziella och Sandra hade ordnat finfint kalas.
6. Awesomeness-heten har börjat. Känns bra.
7. Födelsedagskalas nr3 sker ikväll, hos Maria på DK. Tema barnkalas och ryktet säger att det blir beerpong, fiskdamm och sätt svansen på apan, typ.
8. Jag mår kalasbra idag, trots festligheterna igår. Awesome!
9. Duvorna har jävlats med mig och väckt mig tidigt varje morgon. Förutom idag, så jävla härligt! Spanks!
10. Jag poserade på ett staket igår (finns bildbevis).
11. Störde halvt ihjäl mig på en viss person som ÄR själva definitionen av dryg.
12. Oinbjudna gäster kan vara det värsta som går på jorden (just i denna stund i alla fall). Sämst är ni!

Jag gillar solen! Då kan man sitta vid sitt fönster och se lite retard ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0