inga bilder, inga minnen

Jag är alldeles för dålig för att fota på fest nu för tiden. Väldigt tråkigt då det roligaste brukar vara att se vad man gjorde kvällen innan. Skärpning. Idag har varit en tung dag. Två timmars föreläsning, som vanligt för lite sömn vilket resulterade i frenetisk huvudvärk. Dock åt vi gott och tog en kaffe i solen efteråt men jag mådde mest illa. Sämst. Vill inte må illa, hoppas det är tillfälligt. Nu måste jag ta tag i mitt liv (dvs plugga engelska och läsa marknadsföringsskit) men innan dess ska jag nog svälja en ipren, brygga lite kaffe och ringa lite folk. Sen så.

Kommentarer
Postat av: sandra

"marknadsföringsskit"? Nu är du ute på djupt vatten, Malin ;)

2010-04-12 @ 15:25:00
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: party

JA! Ta mer bilder! Snart får jag min nya kamera så då ska jag börja ta massa igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0