jag har bestämt mig.

Jag ska bli awsome. Sitter här med hårfärg i håret och choklad jämte mig. Otippad kombination. Jag har sedan långt tillbaka tänkt och grubblat på saker och ting alldeles för mycket. Det har liksom fått äta upp mig innifrån och förstört mig lite granna, tills en punkt då man inte orkar stå emot utan låter sig ätas helt enkelt. Men för ett tag sen bestämde jag mig för att inte hålla på så här längre. Jag ska bli awsome och duger det inte för dig så är väl det synd. Men då duger det för någon annan. För det finns folk som tycker jag är rätt awsome. Så det så.

p.s 1: Ja, party. Jag måste börja fota mer. Det får börja i helgen!

p.s 2: Och nej, detta var inte riktat till någon speciell person även om det kanske lades fram så.


Nu inför jag luggen igen.

Kommentarer
Postat av: party

Haha! Det är bra! Och thumbs up för luggen!

Postat av: kicki

klart som fan att du är awesoome!

2010-04-14 @ 00:30:49
Postat av: Sand

Det heter awesome! Och kö fö fan!

2010-04-14 @ 18:15:34
Postat av: lovisa

lugg, yeah! du är skitsygg!

2010-04-14 @ 18:21:42
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0