knäppaste drömmen på länge. verkligen.

Håhåjaja, blandad kompott skulle man kunna sammanfatta min dröm inatt. Det mest konstigaste och roligaste var att jag tydligen skulle duscha hos Fredrik och Martin, då vi alla skulle ut och kalasa antar jag, och när jag håller på att klä av mig så ser jag två fotoblixtar "dyka" upp i badrummet och blir lite konfunderad. Hittar då två små små hål i väggen och tittar då förstås i dessa och ser Fredrik smygtitta på andra sidan, som tydligen var hans rum. Fly förbannad stormar jag ut och skäller på karln, som försöka bortförklara det hela men det visar sig att han borrat dessa hål en gång då Martin inte var hemma, för att kunna spionera på gäster som kommer. Det hela slutar med att jag berättar för alla hur knäpp Fredrik är, han blir utfryst och sen sätter jag mig och börjar fixa med middagen vi ska tillaga, det vill säga typ 20 stycken oxfileer som jag börjar skiva. Yeah, aningen förvirrad när jag vaknade!

Kommentarer
Postat av: Party

HAHAHAHAHAH klockrent! :D

Postat av: party

Gillar delen med oxfiléerna också! Carte diem ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0