nolle-p-sjukan

Så var nolle-p över ännu en gång, och roligt har det varit! Men som förra året så klarade man sig inte undan att bli sjuk, så nu sitter jag hemma och tycker lite synd om mig själv. Mike har köpt colizin till mig, men det verkar inte fungera så bra men jag hoppas fortfarande på en förbättring snart! Annars tänkte jag bara ta en mig-dag idag. Har inte packat upp sen jag flyttade tillbaka igen så det kan ju vara en bra idé. Sen laga lite god mat, hitta lite ny musik, beställa lite böcker och fixa lite. Eller så blir det som alltid - jag gör inget alls utan tittar på South Park istället. Det återstår att se.

Förresten, idag provade jag för första gången på att göra en hemsida med HTML. Det var rätt logiskt men blir säkert mycket mer komplicerat framöver. Men Party och jag är så grymma att vår Markus Krunegård-site kommer bli awesome. Någon dag. Kanske. (kanskeeee).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0