riot!

Igår var det fotbollsmatch där jag bor. Det var Norrköping som mötte Hammarby och oj, jävlar, vilket liv det blev av detta. Hammatby-klacken levde rövare och sökte upp Norrköpingssupportrarna för en hederlig slå-skiten-ur/krossa-rutor/kastar-stolar-och-glas-aktivitet! Polisersirenerna tjöt och det blev allmänt kaos på St.Persgatan. Läskigt.

Anyway, idag har jag varit på styrelsemöte! Det var kul att se lite bekanta ansikten igen och nu tänkte jag fortsätta med att fixa ihop styrelsedokument och maila ut till resten. Sen måste jag röja upp i lägenheten. Går ju inte att bo såhär.

Sen var folk visst sugna på beerpong imorgon, vilket jag inte säger nej till! Och ikväll kanske jag får träffa Joey igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0