besatt

Usch, ni ska bara veta vad jag har spenderat min dag med. Jag kan säga så mycket som att jag tittat på ett och samma klipp från youtube ungefär tusen gånger (igen, viss överdrift). Och jag vågar inte ens lägga ut länk till vad jag tittat på, för det är nog inte så bra som jag tror att det är. Det involverar tre unge herrar från England som gjort en cover på en låt och i andras ögon är de säkert hur töntiga som helst. Så jag låter bli att lägga länk till detta. Haha.
Ikväll har jag tvättat och hängt hos Räkan. Vi tittade på Moulin Rouge och jag blev återigen påmind om hur fantastiskt jävla underbart bra den filmen är.

Så här kan det se ut om man filmar dessa filmkvällar.


Kommentarer
Postat av: Elin lundberg

ihhhhihhh, raowr...

2010-02-17 @ 23:29:55
URL: http://captainellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0