här får ni för att ni hånade min bakgrundsbild!

Blev smått mobbad i skolan idag när mina vänner fick syn på min bakgrundsbild. De sa att dessa pojkar som fanns på bilden inte kan ha fyllt 18 år ens och barnarov kom på tal (visserligen var det jag själv som sa det, men jag vet att de tänkte på det..) Jag försäkrade dem att de faktiskt är 18 år och ingen skada skedd (jag kollade upp det på nätet, det var lugnt, alla är 18 år om en med liten marginal..) Här är pojkarna i allafall i en skön akustisk version av deras låt Sticks and stones. Bandet heter The Midnight Patrol och visst påminner sångaren en hel del om Luke Pritchard i The Kooks? Kanske därför jag fastnade.. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0