jag hatar reklamen till svenska grease

I fredags hade vi roligt borta på KVG! Spelade spel, tittade på skräckfilm och hade slumberparty. På lördagen hade jag ett kort besök i form av Mikael som tagit sig upp till Norpan. På kvällen bjöds det på födelsedagskalas och till sist trappan. Där fick jag i mig 6 shottar, om inte mer, men har nog aldrig varit mindre bakis än vad jag varit idag. Love it. Nu blir det lite företagsekonomiskrivande och tv. Tv i form av Romy och Michelle - blondiner har roligare.

Det här är Mama Joey. Hon bor tre våningar under mig. Detta är hennes "wifebeater"-jag. På helgerna brukar jag få hänga efter henne. Hon låter mig löpa amok och skrika" rape her, rape her!" hur mycket jag vill. Hon gillar kött och har fina vinglas hemma.

Det här är Maddy! Eller Madelena som hon egentligen heter. Hon är söt och liten och säger de mest knäppa sakerna jag vet. Ett bra exempel på detta skulle kunna vara: kan man permanenta sig bara där nere? (förklaring: hon menade längst ner av håret, alltså inte downstairs if you catch my drift..) Hon brukar ringa oss hela tiden av misstag, sjunger fint och har hästhår.


Detta är party party party. Elin Partti allstå. Stockholmsbruden minus attityden och fördomarna, med undantag för alla skämten om smålänska dialekten. Hon har typ det skönaste skrattet och magen som kurrar mest på lektionerna. Hon gillar Krunegård lika mycket som jag och har axlat manteln som Papa i gänget. När hon får tillfälle brukar hon jucka upp oss tjejer i baren. Det gillar vi.


Detta är Elin från småland. Räkis kräkis. Rökarn krökarn. Smeknamnen har haglat över denna damen och som hon bär upp dem! Hon säger, precis som jag, KÅV me brö, böjer king, jötäbåj och allt det där. Dock får Räkan ta alla smällar och skämt eftersom jag kan göra rullande R, det kan inte hon. Hon är yngst av alla men ändå är det jag som ses som barnet. Hon passar extremt bra i rött läppstift och kan göra fantastiska porrminer.

Vi ignorera mig och fokuserar all vår energi på Hälän istället. Helene är Papa Partys sambo och kommer från metropolen Sundsvall. Nu vet jag visserligen inte om Sundsvall är en metropol eftersom jag knappt besökt vårt avlånga lands städer beläget över hufvudstadens lattitud. Hon ogillar att vara packad bland folk och har en tendens att spårlöst försvinna hem under en festkväll. Hon är den andra i gänget som snärjt en bra karl och kan bli så fruktansvärt snygg på kort ibland att det rent av är fuskigt.

 


Kommentarer
Postat av: Elin lundberg

haha, så jävla bra du är malin!

2010-02-14 @ 22:20:14
URL: http://captainellie.blogg.se/
Postat av: Joey

Haha, Awesome! Du har lyckats pricka in alla. Saknar bara en Molly-beskrivning... :)

Kärlek!

2010-02-14 @ 22:24:49
Postat av: party

Hihihi va fint Molly :D

Postat av: Maddy

Klockrent xD med ett undantag.... jag ringer inte er hela tiden, min mobil ringer er hela tiden :P

2010-02-14 @ 22:35:33
URL: http://madelenaa.blogg.se/
Postat av: Helene

Haha awesome malin! :D



<3

2010-02-14 @ 22:50:27
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Joeys syster

Haha, bilden på Joey! Jag dör! Gillar kött och har fina glas, stämmer klockrent ^^

2010-02-16 @ 02:01:58
URL: http://enligtelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0