snuvigt värre

Jag har blivit brakförkyld sen helgens äventyr. Väldigt väntat eftersom de flesta av tjejerna har varit förkylda rätt länge. Dessutom delade jag ju säng med Papa party i fredags och lägg på en utekväll och vips. ATJOO!
På tv visas inget speciellt, förutom My super sweet sixteen, och jag ska inte klaga för det är rätt underhållande. I skolan är det full rulle med femtusen projekt samtidigt (obs, viss överdrift) men det är väl bara att bita ihop. Men jävligt tungt tycker jag faktiskt att det är. Jag har nog inget roligt att komma med så jag kan väl avsluta detta lilla inlägg med nån bild. Nu nös jag fem gånger dessutom. Fan.

Jag med glasögon. Ingen vanlig syn.

 




Kommentarer
Postat av: Joey

DU ser ut som JD:n fast sötare. :)

2010-02-17 @ 07:47:54
Postat av: molly

haha, du är för söt du!

2010-02-17 @ 10:55:35
Postat av: lovisa

så fin du är i glasögon, malin!

2010-02-18 @ 02:30:27
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: malin till lovisa

tack lovisa! du har en sjukt söt blogg. jag brukar titta in där rätt ofta :)

2010-02-18 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0