jobbet, värmen, lånade pengar och london!

Idag är jag ledig för en gångs skull. Dock verkade det ha blivit strul på jobbet eftersom de ringde mig ändå, men än så länge har de inte ringt tillbaka så jag får förhoppningsvis vara ledig. Inte för att jag kan jobba idag ändå, jag har planer. Det är varmt hörrni. Jetevarmt. Därför hoppas jag att jag och Tilda kan åka och premiärbada när hon slutat jobba. Sen är man ju rätt pank just nu, så har fått låna lite pengar av far min så jag kan go bananas i London torsdag till måndag. FY FAN VA PEPP JAG ÄR. DET ÄR SKADLIGT, SÅ PEPP ÄR JAG. Sen på måndag ska jag passa på att åka förbi Norrköping en snabbis med och titta till lägenheten. Som jag saknat den! Och som avslutning: till alla mina fina Norrköpingsbabes: jag saknar er! Fy fan va kul vi ska ha om några veckor! pusspuss!

Kommentarer
Postat av: party

Miss you too! =)



Ska förbi peking imorrn en snabbis innan arrweekaaah :D

Postat av: Joey

Miss you more. Hälsa Peking och London!

2010-07-12 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0