jorå, såatteh. jag lever!

Tillbaka till verkligheten efter en vecka i tält! Jag var nog campingens mesigaste levande själ (då jag gick och la mig nykter runt 12 mestadels av kvällarna), men mår man illa konstant (pga av dålig mat, bajs-och kisslukt överallt, värme och sånt) så är det svårt att dricka vin och festa hela nätterna. Men sista kvällen gick jag och Mike på minttu-jakt och då fick jag äntligen åka till Miami! Hur bra som helst!

Nu jobbar jag som vanligt igen och är trött mest hela tiden. Men på torsdag nästa vecka blir det andra bullar. Då åker jag E4-an uppåt igen och tar ett flyg med syrran till LONDON! :) Jävligt bra sommar det här alltså, haha.


Nu var det längesen det lades upp en bild här på bloggen. Så idag fick det bli en bild från http://www.terryrichardson.com/ - en härlig blogg jag spanar in ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0