labil som fan

Idag har inte varit min dag. Varit ledig och slappat hela dagen, vilket har gjort mig sjukt trött. Så vid sex beslöt jag mig för att gå ut och springa, och efter det blev jag ännu mer slut. Trots detta lagade jag mat och städade inför att mamma och pappa skulle komma hem. Men då mamma tryckte på helt fel knappar så slutade detta i ett mindre andra världskrig med skrik och gråt från min sida. Vet inte varför jag bölade som ett barn men efter lite tröstande från mamma så är vi vänner igen. Helt jävla labil idag, känner mig skör och bräcklig. Tror jag behöver lite Norrköping och rutin igen, för att bo hemma fungerar typ inte. Är nästan gråtfärdig fortfarande, fast jag inte har någont att vara ledsen för. Bara rent jävla sämst är jag idag. Hej hej.

Och som om livet inte vore jävligt nog, så saknar jag Alex Schulmans blogg sjukt mycket. COME BACK!

Kommentarer
Postat av: Helene

Usch då :( Hoppas du är mindre labil idag iaf :)



Och ja, saknar också Alex Schulmans blogg!!

2010-07-29 @ 12:44:37
URL: http://helenewestrin.blogg.se/
Postat av: molly till helene

det har gått över, nu är jag lite gladare :P



vad ska vi göra för att han ska börja blogga igen liksom?! :O

2010-07-30 @ 19:32:27
Postat av: Helene

vi kanske kan utpressa honom med något? så han bara måste börja blogga igen?



tänk, tänk, tänk... ^^

2010-07-30 @ 22:39:32
URL: http://helenewestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0