Min oooooroooo

Nej då, jag är inte orolig, bara en fin låt värt att citera (och vilket citat, oj oj!). Idag har jag jobbat halvt ihjäl mig. Midsommar (samt jul och påsk) i en matbutik är inte att leka med. Avrundar dagen med lite vin innan jag beger mig till Ica för jobb imorgon med. Efter det åker jag til Anderstorp och firar lite midsommar med ett gäng härliga typer! Nyktert blir det dock, eftersom jag måste upp och köra bil rätt tidigt på lördag. Då tar jag bil + buss upp till Stockholm och träffar syrran, Jöran samt Papa Party Elin Partti (hon kallas Paaarty, för hon gillar paaarty!). Hoppas den Sthlmsvisiten slutar bättre än sist jag var där och slirade. Jag vet vart hotell Hilton vid Slussen ligger, INGET jag är stolt över. Herregud, det glömmer vi för all framtid nu.

Sen mina nära, kära och icke så kära eller nära vänner, drar jag vidare Peace and Love 2010! Är så peppad att jag dör lite granna. Kommer bli fett kul! Hej värme, vin, öl, cigg, musik och vänner.

Puss tills dess!

Kommentarer
Postat av: Joey

Glad Midsommar!

Puss!

2010-06-25 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0