full mongounge

Hej hej. Igår var livat, oj oj. Vi spelade x antal matcher av beerpong på Darlkarlen våning 5, ett par omgångar av Flip Cup och där emellan shottade vi Jäger. Jag var full som en kastrull och det är ett under att jag kunde stå, dansa, röra på mig rent allmänt. Idag mådde jag faktiskt rätt bra. Jag, Party och Helene cyklade bort till Himmelstalundsparken där det fanns öltält, brännbollssugna studenter och bra peppmusik. Solen gassade, man kunde sitta i bara kofta och njuta. Så bakis, det har jag knappt varit alls faktiskt. Hurra! Nu sitter jag här med ett vinglas igen och känner peppen. Denna helgen kommer rocka.


Har man inga andra roliga bilder får man ta på något annatn, typ sig själv. Eller ja, inte ta på sig själv på det sättet. Äsch, ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0