Jaha ni.

Vad som är kvar att göra innan sommarlovet:

- Redovisning av projekt som pågått under hela terminen.
- Redovisning av compositing-bild.
- Inlämning av infografik bild 1.
- Inlämning av infografik bild 2.
- 2 engelskarapporter ska lämnas in.
- En redovisning i engelska samt ett "meeting" till.
- Engelskatenta.
- Skriftlig uppgift i bildbehandlingskursen.
- Rapport av projekt skall lämnas in.

Det är väl det jag minns så här rakt av just nu.
Ett sommarlov kommer sitta JÄVLIGT fint.

MEN, trots denna misär ni bevittnar ovanför så är jag rätt glad nu ändå. Vet inte om det är inbillning men jag mår redan lite bättre för jag har städat, diskat, pluggat en del, tvättar och pluggar as we speak. Har äntligen fått tummen ur och ringt min chef så nu är sommarjobbet fixat med, samt bestämt tid när mamma ska komma upp och hämta hem mig. Lyx? Ja, jag vet ;) Sen skadar det ju inte att vi har skifte med styrelsen imorgon, tömning på kåren i helgen, samt ett spännande födelsedagskalas för Joey och Mike som väntar. Woop woop, orka må dåligt när man kan ignorera allt istället!

Party efter dissen vi fick av bussen i Linköping. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0