Musp*tt

Gårdagen bestod av att jag i princip bodde hos Johanna på våning 4. Skönt häng, humorn befann sig på lägsta nivån ever, pizza och alldeles för lite plugg. Men så går det när man är trött och fortfarande har sina lösögonfransar kvar sen gårdagen, haha! Idag var jag tröttaste trötta tjejen på föreläsningen, men lite mat och kaffe på café Kuriosa har fått mig lite piggare så nu drar min hektiska dag igång. Det som bör ske idag är: städa, diska, laga matlåda, göra engelskaläxa, förbereda inför både marknadskommunikationshandledningen och projekthandledningen, göra diverse saker i bildbehandlingskursen. Sen hade jag tänkt att springa idag också, men det tror jag varken kroppen eller skallen pallar.

Veckan är också rätt busy. Handledningar i flera saker, möte med styrelsen och fotografera inför bildbehandligskursen. Bah! Men jag har lärt mig att gilla att ha fullt upp så det är ju kul egentligen. Nehe, nu ska lite bilder från lilla kameran upp på facebook, SEN ska jag göra allt ovan..

Kommentarer
Postat av: Joey

Det är alltid bäst humor på våning 4.

Pingvin, Pellets, Potatsmos. Hjeeeeeeeelp!

2010-05-03 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0