Sweeee(a)t!

Ganska hektisk vecka måste jag säga. Jag minns inte ens vad jag gjort, men den har gått fort.
Gårdagen var fullproppade med saker. GDK-styrelsefotografering 9.00, engelska 13-17, GDK-styrelsemöte 17-19. Trappan, musikquiz fram till 23. Hem och däcka och vakna för sent idag. Missade min engelskalektion, men jaja. Så kan det gå.
Idag har jag varit på stan och fixat lite alkohol tills imorgon, då jag och min partytjej Party (för hon gillar paaaaarty) drar till Linköping för klubbkvällen Sweat! Ikväll skulle jag gått och lyssnat på The Radio Dept. men jag känner att jag har varken ork, tid eller pengar för detta ändamål, så jag stannar hemma och försöker göra nyttiga saker istället, dvs: infografik x2, compositionbild, 90-åringsbilden, marknadskommunikation och om jag mot all förmodan orkar; även börja skriva min TNGD05-text. BAH!

Nu ska jag hinka kaffe och ringa min kära mamma! Det var längesen vi pratade nu! Och ja, man får ringa och störa mig mellan alla tråkigheter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0