bra dag!

Idag har jag haft föreläsning, käkat lunch med Maria, promenerat till frisören, suttit hos frisören i 5,5h, köpt sushi till mig och joey, promenerat hem och käkat sushi med joey (och druckit rödvin), möblerat om i lägenheten och tillslut börjat skriva på min debattartikel. Effektiv och bra dag, nu hoppar jag ner i sängen och köttar lite film/serier. Ska nämligen fortsätta min produktiva dag imorgon med att tvätta, gå på stan och fixa grejer, dricka en öl på tornetpuben eftersom joey jobbar och sen vet jag inte. Eventuellt fortsätta med debattartikeln (antar att den inte kommer vara klar nämligen) annars film med Stellan m.fl. Vi får se. Är trött nu. Bjuder på bilder istället.
Hans-Stefan var såklart med.
Vi åkte ner i plurret lite..
Vi blev snea..

Kommentarer
Postat av: Joey

Hahah - retards! ^^

2011-02-11 @ 06:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0