så trött

Jag är så matt. Mest hela tiden. Skulle behöva träna så blir jag pigg. Men finna tid och ork till det när det känns som om varje vaken sekund borde gå åt till att studera. Istället gör jag ingenting. Sover. Dricker kaffe i hopp om energi. Tittar i min kalender och suckar.
Men, som en solglimt i min tillvaro. Som en efterlängtad Cola för Helene. Som en Montain Dew för Party. Som en vintagesak för Joey. Då plötsligt strömmar Young Blood ut ur mina högtalare. En lite gnutta energi träffade mig rakt i hjärtat och jag fick tusen tankar och idéer om vad jag skulle kunna hitta på.
Så nu tar jag min energi och en kopp kaffe och tänder lite ljus. Städar undan all skit på bordet och fokuserar på rapportskrivning.
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter helg som jag gör just nu.

Kommentarer
Postat av: Joey

"Men, som en solglimt i min tillvaro. Som en efterlängtad Cola för Helene. Som en Montain Dew för Party. Som en vintagesak för Joey"



- underbart. :D

2011-02-23 @ 06:55:07
Postat av: molly

haha, visst är det!

2011-02-23 @ 17:30:18
Postat av: Stellan

Helene? Vem är det? ^^

2011-02-24 @ 22:20:35
URL: http://helenewestrin.blogg.se/
Postat av: Party

Hahahha Mountain Dew? Really? :P

Postat av: molly

Ja, är det inte den du gillar? eller det kanske är nåt annat? hahaha

2011-02-28 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0