Ett år och några månader sedan

Blev påmind att jag har en blogg. Det har jag ju, dock inte så aktiv med den nej. Det tänkte jag inte bli nu heller. Tänker mest göra en Patsa och använda den till att posta musik (mest till för mig själv så jag kan blicka tillbaka och antingen hylla mig själv för grym musiksmak eller vilja gräva ner mig själv i ett dike). 
 
Blev nostalgisk när jag såg The Killers fladdra förbi på tv:n och började söka upp både nya och gamla låtar på youtuben. Hittade bland annat denna som fick mig att minnas tillbaka till Milanoresan när jag gick i tvåan eller trean på gymnasiet. Herregud vad tiden går och att man fortfarande kan minnas hur man mådde just då. Hjärnan alltså, vilken grej. 
 
 
Och dessa två var ju mina absoluta favoriter och jag måste ändå säga att de håller ju fortfarande. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0