Men hej!

Hittade till denna gamla guldgruvan i brist på annat. Blev så himla konfunderad då jag tydligen skrivit det senaste inlägget i november förra året men får inte ihop det riktigt. Kan inte minnas att jag tittat på Rebecca Stella i den här lägenheten, det känns liksom bara inte rätt. Men det lär jag ju ha gjort vilket betyder att jag har fel helt enkelt. Älskar fortfarande glasen så jag får väl önska mig dom i present i år igen. Hint, fyller ju 25 år. Fast jag har så mycket vinglas nu att jag nästan borde sätta stopp men vinglas är ju de absolut bästa glasen så varför inte. Sitter och letar ny musik. Behöver en ny fräsch spellista då jag lyssnat sönder de flesta låtarna vilket är det värsta jag vet. Måste ha nytt och helst nu på en gång. Detta var då ett försök till att börja blogga igen. Det kommer komma inlägg extremt sällan och antagligen då när jag är uttråkad som in i helvete. Just det, jag ska försöka sluta svära så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0